fredag 30 april 2010

Biljävel!

Jag har funderat på en sak. Antingen är jag en väldigt dålig bilförare. Eller så kör fanimej varenda jäkel för fort. För det är samma visa vareviga morgon på vägen till Mjölby, oavsett om jag tar motorvägen eller om jag tar vägen via Mantorp och Sya. Jag blir alltid omkörd. Alltid!
Och det är inte det att jag krypkör i 30 km/h, men är det 50 då kör man väl i 50, eller har jag missuppfattat något?! Är det 70, då kör man väl i 70?! Nej, då, man ska krypa upp i arslet på mig, försöka stressa mig och sen vid första bästa läge så kör man om mig. Jag förstår inte.. Vad är det man har så bråttom till? Sluta stressa för fasen och tagga ner! Jag försöker inte vara någon trafikpolis men jag vill inte åka dit för fortkörning för att andra hetsar mig. Nej.

1 kommentar:

  1. ja det där är så vanligt så man tröttnar liksom... samma sak om man kör på en 30 sträcka då blir man omkörd. har hänt mig 3 ggr!

    SvaraRadera