lördag 1 maj 2010

Valborg

Lördagsmorgon.. Hepp! Hej maj!
Trött känner jag mig, som vanligt skulle man kunna säga. Men det var en lång dag igår. Gick upp 04.45, jobbade och sen hem och fixa lite medan karln jobbade färdig. 19, var vi och discobowlade på Strandgatan 2. Det var kul, men man kan ju inte säga att jag är bra på det. Har inte fått de generna från min far. Men det var roligt i alla fall, och svettigt.
Middag hade vi först tänkt äta innan bowlingen, men det hann vi inte när Fredrik jobbade så länge så det fick bli efter. Gula Huset, som vanligt. Det är vårat favoritställe. Fläskfilémedaljonger och potatisgratäng, mmm! Vi tog till och med efterrätt, jag åt chokladpyramid med bär och Fredrik glassmarängo!

Sen blev man ju väckt mitt i natten, 03,30 ringde min käre bror och frågade om jag ville tjäna 100 kr. Stor risk!
Nu städning, mitt lördagsnöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar