fredag 7 januari 2011

Mig

Eftersom jag nog har fått för mig att börja blogga igen så kanske vi ska ta en genomgång vem jag är. Såhär skulle jag sammanfatta det hela:
Namnet är alltså Lina. Efternamn är inget jag skyltar med här, tror jag? Inte mellannamn heller för den delen. Åldern är inte så viktig heller, det är bara en siffra som man brukar säga. Sen har jag även lärt mig att om jag säger min riktigt ålder tycker alla jag är så ung. Så det undviken vi. Men många av er vet det ju ändå.
Sysselsättning på dagarna då? Jo, jobbe. Massa jobb. 8-17. Det känns ibland som man bor där i veckorna. Vad jag gör? Transportledning. Livsmedel, oftast. Ibland slinker det med lite annat smått och gott.
På tal om bor, så ska vi snart flytta igen. Till en marktrea, med uteplats, diskmaskin, torktumlare och tvättmaskin. Rena lyxen tycker vi. Om två månader bär det av. Skönt.
Civilstatusen är detsamma som tidigare, sambo. Men husdjursantalet har ökat med en katt till. En Vilda. Det var väl allt. Har jag glömt nått? Säg till. Nu, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar