tisdag 25 december 2012

2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Vart gravid, gifte mig och födde barn.

Höll du några av dina nyårslöften? Vad jag minns hade jag inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes.

Dog någon som stod dig nära? Nej

Vilka länder besökte du? Inga. Var bara hemma i Sverige.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Nej, jag är nöjd :-)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 27/9 då vi gifte oss och mest 14/11 då våran Freja föddes.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej. Bara gravidkrämpor.

Bästa köpet? Uhm.. Det vet jag inte riktigt.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, saker till katterna och Freja.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Livet. Min fina man. Min familj. Katterna. Freja.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Det vet jag inte riktigt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. Helt klart.

Hur tillbringade du julen? I soffan hos mamma och pappa med en bebis vid bröstet.

Blev du kär i år? Ja, i min familj.

Läste du någon bra bok under 2012? Mest graviditetslektyr.

Favoritprogram på TV? Allt möjligt. Bonde söker fru är nog det enda jag riktigt följt.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick bara sånt jag önskade mig.

Något du önskade dig men inte fick? Nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firade med familjen här hos oss. Grillade korv och åt tårta.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej!

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Graviditetsklädd. Och smalare än tidigare.

Vad fick dig att må bra? Livet.

De bästa nya människorna du träffade Freja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar